Friday, May 27, 2011

Outing - Part 1 - Kenduri Kawen Kiah.

On 21st May, saya, Suryasu and Alia serta budak2 lelaki p konvoi beramai2 ke putrajaya. Dari ipoh ade aku, sue, alia ( 1 kete), alip,fared, jepah ( 1 kete ), roy dengan ayem ( 1 kete ). kitorg gerak dari ipoh kul 10 camtu tapi sampai putrajaya kul 2. ape kesssss. ni sume budak2 ni banyak sgt perhentian. Ni list perhentian kitorg dari ipoh.

  • RnR Simpang Pulai.
  • RnR Tapah
  • RnR Ulu Bernam
  • Tepi Tol Duta
  • Kolej Rahim Kajai ( UKM )
  • Mcd Bangi
  • Shell Bangi.
Kalau kire2 ni. ade 7 perhentian. naseb la bukak2 bonet tade mayat. kalau tak mmg meletops balik la cite 7 perhentian tu. ( sila google sendiri ) sebab betol2 jadi. Aish. Along the way. main kejar2 pulak. Pas potong ni potong tu. Gilo. Bapak aku tahu mati kena marah.

Anway, bile dah sampai sane. dah kul 2. Lauk pulak abessss. Naseb baik aku, alia ngan sue sempat melantak Mcd. Sume sebab 7 perhentian dak2 laki ni. Pengantin pun dah sebut2 nak salam2 org. tapi we r so lucky sebab berjaya jugak jumpe member2 skola yg dah lame GILAAAAAA tak jumpeee. RIndu. PEluk cium tym tuhh ( kat laki eh kat perempuan je la.) Gambar yg pengantin pun ta banyak. actually yg kawen ni dak skola aku kelas 5K. Name die Farhana Sumiran.. Mmg loving gile die ngan husband die. aku harap aku pun nak husband camtuuuuuu. gettteww. ehe. So kitorg pun sembang2 la ngan mane yg dah lame tak jumpe. Lame jugak la lepak sebab banyak sgt menda nak cakap kann. hehe. So dalam kul 4++ kitorg pun blah pas salam2 pengantin. Amek berkat! Aku nak KAWEN jugakkkkk!! hehe.

So, below gambar2 yg aku ada spanjang majlis tersebut. Tak banyak sgt gambar pengantin sebab dorg dah sibuk. So enjoyss gambar2 di bawah.

Ijan ngan Nena. Frenemy.

me, izzah ngan gon. errk nape gon?


ezzah, ada,malia, nani ngan cepek.

best buddy aku kat ipoh. nuran imzul ngan karipap terbang!

dla,alia,cepek, nopal, nuzul ngan ein.

carik kutu kat rambut nuzul!

latar belakang sume nak JEJANZ!

Ein, aku nak kwen dulu bole?

Wana, alia

sape sudi terima cinta karipap terbang?!

hikhik >.<

Sue ngan zafirah.


jeles sebab aku tade dalam gambar. ade jepah ngan fared.


merosakkan pelamin!

pelamin anganku musnah oleh dak2 ni!

musnah part 2

amek berkat part 1

halangan org ketiga!

ezzah ngan sue!

amek berkat part 2. aku nak kawen jugakk laaa!

minah ni berebut ngan aku sape kawen dulu?!

aku gtau ikhlas einnn!

zaf, ein ngan hana!

megat ni pakwe cepek.

ni la aku. nak jugakkk!

nak bg bunga kat sape suryasu?


Ni je la gambar yg ade. haha. gambar pengantin satu pun tade. boring2. tapi takla boring sgt. kire kenduri kawen ni cam reunion la. makanan dah free. ape lagi nakk! hahah.

Ape2 pun. aku ucapkan kat kiah n her husband selamat berbahagia hingga anak cucu. rase gembira tgk kawan2 kawen. aku calon pun tade. haha. ape2 pun semoga cepat2 dapat anak. hehe.  

so, nantikan part ke-2 outing ke kl . so for now! adios!

p/s : hikhik >.<

4 comments:

  1. tadee. tak sempat tgkp. hehe. sorrry!

    ReplyDelete
  2. jeles sebab aku tade dalam gambar. ade jepah ngan fared..motip ko dalam ayat ni???hahahhaa..

    ReplyDelete
  3. ahha. tade motip ape2 la suryasu!

    ReplyDelete